zondag 20 juli 2014

Opnieuw een stukje van de weg naar Santiago

Op weg met de Weg als doel!

Morgen is het weer zover. Dan ga ik weer op weg met Eline mijn oudste dochter.

Nog steeds heb ik het plan ooit in Santiago aan te komen.
Als dat niet zou lukken dan heb ik daar ook vrede mee:
het doel is ondergeschikt aan de weg!

De weg is namelijk: de levensweg, die iedereen te gaan heeft en die voor iedereen anders is.

We hebben dit keer ruim de tijd om te lopen en dat mag ook wel met deze hitte.

Ik kan zo-ie-zo niet meer dan ongeveer 20 km per dag lopen.
Alleen dag 2 zal zo'n 24 km zijn, maar verder lopen we hooguit 18 km (is het plan)!

We beginnen in Troyes en lopen richting Vezelay.

Vezelay zelf bewaar ik nog even in de hoop dat mijn zus Sylvia ooit weer zo ver komt dat ze daarheen en verder zal kunnen lopen.

In Sermizelles (vlakbij Vezelay) Stappen we dan op de trein naar Avalon waar de laatste nacht slapen.
Daarvandaan gaan we weer via Parijs naar huis.

Ik houd een dagboekje bij. Mijn blog schrijf ik weer als we terug zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten