maandag 1 april 2024

 Di 2 april 2024

'Genade en glorie schenkt de Heer aan wie onbevangen op weg gaan'  Ps. 84

Ik mag weer en hoop dit keer in Santiago aan te komen! Mijn wandelvriendin kon na vorig jaar niet meer verder, maar nu gaat H met me mee (Hylke)!  We hebben nooit een auto gehad, dus we fietsen veel en reizen met de trein, en sinds Corona lopen we zo veel mogelijk.

H vind het nog wel spannend om niet altijd te weten waar we kunnen slapen en of er wel wat te eten is, maar ik loop al sinds 2011 vanuit Amsterdam en zelfs in Noord-Frankrijk kwam er altijd wel een oplossing. Langs de Camino Frances zijn zoveel dorpjes en herbergen, daar komt het zeker goed!

Ik houd een dagboekje bij, maar schrijf mijn blog pas als ik weer thuis ben. Tot dan!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten